מערכת קול סנטר שינתה את הדרך שבה מוקדים טלפוניים עובדים בכל רחבי העולם. היא הכניסה חדשנות רבה ולמעשה שיפרה את הנוחות שלנו הלקוחות באותה המידה. מה היא בדיוק יכולה לעשות? עד כמה היא באמת משמעותית לניהול מוקד טלפוני? זה הזמן להבין חלק מהאפשרויות שלה.
עושים הכל דרך המחשב
מערכת קול סנטר מציגה יתרונות רבים אך היתרון הברור שלה הוא הנוחות. מערכת כזו מצריכה אך ורק מחשב ויכולות לקלוט ולפלוט שמע כמו מיקרופון ואוזניות. יותר מזה לא באמת צריך המוקדם ובטח לא טלפון מוחשי שכבר יצא ממוקדי הטלפונים הרבים בארץ. כאשר עובדים אך ורק דרך המחשב הכול פשוט יותר וכך אפשר להימנע מטעויות רבות. חשוב גם לזכור כי המחשב מאפשר אפשרויות רבות אחרות כמו למשל שיחות ועידה ושליפת נתונים פשוטה יותר.
אפשרויות שיחה משודרגות
מה זה אומר אפשרויות שיחה משודרגות? מערכת קול סנטר ממשיכה להשתפר משנה לשנה ואחת מהאפשרויות הכי חשובות בעולם הגלובלי של ימינו היא שיחות לחו"ל ממש דרך האינטרנט. אמנם לא כל מערכת קול סנטר מאפשרת זאת אך זה כבר תלוי בסוג המערכת שתתאים לצרכים שלכם. מעבר לשיחות לחו"ל יש גם אפשרות לבצע שיחות ועידה, יש אפשרות לבצע שיחה חוזרת אוטומטית וכמובן לשלוט ברשימת השיחות הנכנסות כולל הממתינות בצורה יעילה יותר.
רשימות המתנה ניהול נוח
יש אנשים שאולי יזלזלו במשפט האחרון בפסקה האחרונה כאשר כולם יודעים שברגע שמתקשרים לחברה גדולה, לא באמת מצפים לקבל שירות מהיר. עם זאת, כאשר ישנה מערכת קול סנטר ניהול השיחות הממתינות הרבה יותר פשוט וכך פחות לקוחות מחכים על הקו. העומס יורד, השירות טוב יותר והלקוחות מרוצים, וזה מסביר מדוע מערכת קול סנטר נפוצה כל כך.